tirsdag 14. april 2009

Skitur til Båtskardsberget i strålende solskinn.

Jotunheimen

Utsikt mot Jotunheimen fra Båtsskardsberget. 

Topptur

Jeg fikk meg en ordentlig flott skitur i dag også. Jeg gikk opp fra Gardli og opp på ryggen som går langs med Riksvei 51 og gikk bortover denne til Båtskardsberget, der gikk jeg ned til Båtskaret og ned til Smørkollstølen, så opp igjen til Gardli før jeg satte nedover bakkene til Beitostølen.

Nedenfor er det noen bilder fra turen.

Bitihorn

Bitihorn.

Bitihorn

Nærbilde av Bitihorn.

Bitihorn

Toppen av Bitihorn.

Mugnetind

Mugnetind.

Øyangen

Utsikten ned mot Gardli, med Øyangen i bakgrunnen.

Smørkollsstølen

Smørkollsstølen.

Vinstravatnet

Utsikt fra Oledalsbrynadn mot Vinstravatnet.

Trollhovda

Utsikt mot Trollhovda.

skitur13april09

Ingen kommentarer: